Tuesday, 18 December 2012

Contest: Saya Si Blogger Awesome 2012 by Yanie dan Akma

*Klik banner untuk join*

Saya dikehendaki menjawab tiga soalan. Soalannya adalah seperti berikut:-
  • Sejak bila berjinak dalam dunia blog?
Seingat saya sejak ayah pasang wifi di rumah iaitu masa saya di Tingkatan satu bersamaan tahun 2009. Masa tu entah apa-apa je blog. Tak tahu sangat pasal blog and biasalah cikai je blognya. Tapi lama-lama pandai dah sikit sebab refer tutorial dari blogger-blogger hebat :)

  • Kenapa berblogging? Best tak?
Kenapa? Untuk menghilangkan rasa bosan dan mengisi masa lapang. Kadang-kadang kalau saya gembira atau sedih, saya selalu luahkan di blog. Blog adalah tempat luahan hati saya tapi tak semua cerita saya kongsikan di blog. Saya pernah juga buat tutorial untuk kongsikan dengan teman blogger yang lain. And berblogging memang best! Tak tipu, Berblogging boleh menghilangkan rasa stress and for sure boleh mencuba sesuatu yang baru melalui tutorial-tutorial yang baru :)

  • Harapan pada blog pada masa akan datang?
Saya harap blog saya akan terus dan terus maju. Fighting! Saya tak harap beribu-ribu followers tapi saya mahukan ramai readers. Saya juga berharap saya akan jadi seperti Fatin Liyana, Hanis Zalikha dan Ben Ashaari iaitu Top Blogger Malaysia :)

Untuk contest ini, saya tag:-



Yeah done! Saya harap saya menang contest ni. Insya-Allah :)


3 comments:

Yanie Andierah said...

SENARAI PESERTA :) http://yaniesayangawak.blogspot.com/2012/12/senarai-peserta-contest-saya-sii.html

Izzati said...

@Yanie AndierahOkay thanks yanie. 39 go go go !

Nadya Bubble said...

Hadiah tunai melebihi RM200 !

http://nadyabubble.blogspot.com/2013/01/ada-apa-dengan-blog-mksyahircom.html